Scheidsrechters bedankt!

Vorig jaar rond deze tijd was het uitermate spannend of de vereniging wel alle promotieklasseteams mocht inschrijven voor de competitie. Reden: onvoldoende scheidsrechters. Hoe staan we er nu voor?  Naast onze oud-gedienden Jan de Groot en Peter van Vliet waren dit seizoen namens onze vereniging Britt Hartkamp, Marit Koning en Jeroen van der Linden voor het eerst als scheidsrechter actief in de promotieklasse en regiodivisie. Dames en heren, heel hartelijk dank voor jullie inzet. Dank gaat ook uit naar Rob Noort van Nederwoon verhuurmakelaars B.V. Mede door Rob’s bijdrage was het mogelijk om jonge mensen te interesseren om wedstrijden in andere hallen in de regio te fluiten. De ingezette verjonging van ons scheidsrechtercorps gaat volgend seizoen nog verder. Niels Jacobsen (16) zal komend seizoen de jongste scheidsrechter zijn die in de regio gaat fluiten. Klasse Niels!
Bart Bosman jr was dit seizoen scheidsrechter in de 2e divisie. Op grond van zijn goede beoordelingen gaat Bart volgend seizoen wedstrijden fluiten in de 1e divisie; Bart gefeliciteerd.

Remco Mulder is, naast voetbalscheidsrechter bij WSV, ook wekelijks volleybalscheidsrechter in onze hal. Na een goede beoordeling mag hij nu wedstrijden t/m de 1e klasse fluiten. Remco gefeliciteerd en klasse dat jij dat doet! We kunnen niet iedereen persoonlijk bedanken maar hulde aan alle scheidsrechters die het mogelijk hebben gemaakt dat op al onze wedstrijden in de jeugd- en seniorencompetitie gecertificeerde scheidsrechters stonden en hulde ook aan onze jeugdspelers die de wedstrijden van onze mini’s hebben geleid. Dit seizoen heeft een record aantal leden de 'instaptoets scheidsrechter' gedaan waardoor op dit moment 1 op de 3 leden (ouder dan 12 jaar) scheidsrechter is

Plannen voor volgend seizoen

De verenigingscheidsrechterscoördinatoren van Alterno, Devolco ’88 en SV Dynamo Apeldoorn gaan met elkaar ervaringen uitwisselen om de kwantiteit en kwaliteit van het scheidsrechterscorps nog verder te verhogen. Wordt vervolgd…