Jongens B1 kampioen in de topklasse

Jongens B1 is vandaag kampioen geworden in de topklasse. Ook de een na laatste wedstrijd tegen Trivos in Wijchen ging met 4-0 naar onze jongens die tot nu toe slechts vijf setjes aan een tegenstander gunden. Aan jongens B1 de uitdaging om op zaterdag 1 juni deze hele mooie reeks voort zetten tijdens de gesloten club kampioenschappen (NGJK). We hopen op een mooie eindnotering. Maar eerst nog de laatste wedstrijd van deze tweede competitiehelft: zaterdag 20 april tegen jongens B1 van Alterno, om 9.30 uur in het Omnisport. De uitslag maakt niet meer uit maar de jongens zullen er alles aan doen om het seizoen met een goed gevoel af te sluiten. Brayan, Tim, Thomas, Joey, Luuk, Délano, Erik, Nathan, Steven, Jeroen, Robin en coaches Joost & Ruben, van harte gefeliciteerd!