16 april belactie: Steun SV Dynamo via de Vriendenloterij

SV Dynamo steunen en kans maken op prachtige prijzen? De VriendenLoterij maakt het mogelijk! 50% van je inleg gaat direct naar de clubkas van SV Dynamo en jij maakt elke maand kans op fantastische geldprijzen oplopend tot 1 miljoen euro en tienduizenden belevenissen die je met je vrienden kunt delen, zoals reischeques en leuke dagjes uit! Op dinsdagavond 16 april organiseren we een speciale belactie met de VriendenLoterij. Je kunt in de avond gebeld worden door één van onze leden, met de vraag of jij onze club wilt steunen door mee te spelen in de VriendenLoterij. Met deze actie willen wij geld inzamelen voor het inrichten van een deel van het Dynamo Café voor de jeugd en de clubkas.

Jouw steun kunnen wij daar goed bij gebruiken! Als je niet gebeld wordt, maar ons wel wilt steunen, ga dan snel naar de speciale Vriendenloterij pagina van SV Dynamo. Ook via deze weg kun je een lot bestellen voor SV Dynamo.

Speel je al mee in de Vriendenloterij dan kun je eenvoudig met je lot SV Dynamo steunen. Het enige dat je hoeft te doen is bellen naar de klantenservice van de VriendenLoterij 0900 300 1400 (20 cent per minuut) en vragen om de sponsorcode van je lot(en) te veranderen in 310502, dit is de clubcode van sportvereniging Dynamo in Apeldoorn.