Kwalificatiewedstrijden jeugd op 8 en 15 juni

Net als vorig seizoen moeten jeugdteams (C-, B- en A-jeugd) zich kwalificeren als ze volgend seizoen in de hoofdklasse of 1e klasse willen spelen. Voor de 2e klasse is geen kwalificatie nodig. De kwalificatietoernooien worden gehouden op zaterdag 8 juni (hoofdklasse) en zaterdag 15 juni (1e klasse). De technische leiding bepaalt welke jeugdspelers kwalificatiewedstrijden gaan spelen. Na de meivakantie worden de kwalificatieteams samengesteld. Ben je een C-, B- of A-speler of speel je in niveau 6 van de mini's en ga je volgend seizoen bij de C-jeugd spelen, houd dan rekening met deze kwalificatiewedstrijden. Iedereen die 8 of 15 juni moet spelen, krijgt hierover persoonlijk bericht via de mail.

Regels

• Wanneer een team op 8 juni niet voldoende scoort voor de hoofdklasse mag het 15 juni ook meedoen voor de 1e klasse.
  • Wanneer kwalificatie voor de 1e klasse niet lukt, dan komt het team komend seizoen uit in de 2e klasse.
  • Een team dat niet meedoet met een kwalificatietoernooi, komt in september uit in de 2e klasse.