Scheidsrechters gezocht voor schoolvolleybal kampioenschappen

De Nevobo zoekt scheidsrechters voor de Gelderse schoolvolleybal kampioenschappen. Deze vinden plaats op woensdagmiddag 24 april in de Mheenhal. Schoolkampioenen van basisscholen in Gelderland doen hier aan mee. De kinderen spelen wedstrijden op de mini niveaus 2, 3, 4 en 6. Ben jij een A-, B- of C-speler of speelster en heb je zin om tijdens deze schoolkampioenschappen wedstrijden te fluiten? Geef je dan snel op bij Sietze Sietsma door een mailtje te sturen naar s.sietsma@hetnet.nl (volwassenen mogen zich natuurlijk ook opgeven!). Je moet op 24 april om 13.30 uur aanwezig zijn in de Mheenhal en krijgt dan een korte uitleg van de spelregels. De wedstrijden beginnen om 14.00 uur en zijn uiterlijk om 18.00 uur afgelopen.