A.s. zaterdag 23 maart extra drukte rondom Omnisport

Aanstaande zaterdag 23 maart is het extra druk rondom het Omnisport. Omnisport Apeldoorn heeft namelijk de Nederlandse primeur van de Music Show Scotland, een groot muzikaal evenement. Er zijn twee voorstellingen, een om 14:30 uur en een om 20:00 uur. Onze thuiswedstrijden gaan gewoon door maar iedereen, zowel thuisspelende als uitspelende teams én supporters, moet rekening houden met extra drukte op de toegangswegen en parkeerterreinen rondom het Omnisport. Je kunt alleen naar de sporthal via onze eigen ingang 3 en er is beperkte toegang in het kleedkamergebied (tot en met twee grote toegangsdeuren van de hal). Uitspelende teams kunnen beter ergens anders een vertrekpunt afspreken en niet voor het Dynamo Café verzamelen. Thuisspelende teams en eigen publiek kunnen beter met de fiets komen. Libema gebruikt onze parkeerruimte niet, maar kan niet voorkomen dat mensen daar toch gaan parkeren.