Met spoed gezocht: bestuurslid Technische Zaken (TZ)

Het bestuur van SV Dynamo Apeldoorn is met spoed op zoek naar een bestuurslid technische zaken (TZ) dat verantwoordelijk is voor de prestatieteams en talentontwikkeling. Lees de vacature.

Vacature bestuurslid Technische Zaken (TZ)

De technische commissie van SV Dynamo is verantwoordelijk voor alle speltechnische zaken en de uitvoering van het technisch beleid van de vereniging. Binnen het bestuur is ruimte voor twee bestuursleden TZ.

• Eén bestuurslid houdt zich bezig met de organisatorische en procesmatige aspecten van het technisch beleid en de breedte-teams (Raoul Huisman)
  • Eén bestuurslid houdt zich bezig met de technisch inhoudelijke (volleybal) aspecten van het technisch beleid, de prestatieteams en talentontwikkeling (vacature)

Het bestuur van SV Dynamo is met spoed op zoek naar een enthousiast bestuurslid technische zaken dat verantwoordelijk is voor de prestatieteams en talentontwikkeling.

NB: Minimaal één van beide bestuursleden is aanwezig bij de bestuursvergaderingen.

Ben jij op zoek naar:

• een nieuwe uitdaging?
  • een zinvolle tijdsbesteding in een sportieve omgeving?

en ben je een ervaren volleyballer of volleybaltrainer met uitstekende communicatieve vaardigheden?

Dan is deze functie wat voor jou!

Taken en werkzaamheden bestuurslid TZ

De belangrijkste taken zijn:

• bepalen en uitdragen technisch beleid
  • opzetten en onderhouden TZ overleg
  • vertegenwoordigen van de vereniging bij Nevobo
  • invulling geven aan de teamindeling van de prestatieteams (m/v)
  • organiseren en inplannen van trainers voor de prestatieteams
  • opleiden, begeleiden en eerste aanspreekpunt voor trainers van de prestatieteams
  • evalueren met trainers en coaches van prestatieteams na elke competitie(helft)
  • organiseren van periodieke trainersoverleggen
  • naar behoefte overleg met trainers, teams, spelers (m/v)
  • volgen prestaties van teams en individuele spelers (m/v)

Inschatting van de tijdsbesteding

Na een inwerkperiode is dit tussen de twee en vier uur per week met een piek rond de start van een nieuw seizoen.

Als organisatie bieden wij

• een gedegen inwerkperiode door vrijwilligers met veel ervaring en kennis van de vereniging;
  • een goede inhoudelijke begeleiding;
  • inspraak in de uitvoering van de werkzaamheden;
  • een omgeving waarin je ervaring opdoet met werken in een team.

Verder biedt het je de mogelijkheden je sociaal/zakelijk netwerk uit te breiden. Je draagt bij aan het versterken van het groepsgevoel binnen de vereniging en levert een maatschappelijke bijdrage!
Wij hebben elkaar nodig. Immers: vele handen maken licht werk!

Meer informatie

Voor verdere informatie over deze vacature kun je telefonisch of via de mail contact opnemen met Arjan Oudbier telefoon 055 5 41 24 49 of mail, voorzitter@svdynamo.nl.