Draisma Dynamo Heren 1 start met de Volleybal Academie

Talentvolle jongens tussen de 14 en 22 jaar die kans willen maken om te trainen bij één van de beste teams van Nederland kunnen zich vanaf nu aanmelden voor de Volleybal Academie van Draisma Dynamo.

Wat is de Volleybal Academie?

Vanaf zondag 3 februari tot het einde van het seizoen organiseert Draisma Dynamo Heren 1 talententrainingen. Elke zondag van 09.30-12.00.

Voor wie is het?

Voor iedere speler (alleen jongens) van 14-22 jaar staat de inschrijving open. De eerste trainingen zijn tevens selectietrainingen die bepalen of je mee mag doen in het verdere programma. Iedereen krijgt bij ons een kans.

Hoe gaat het in zijn werk?

Op zondag traint ook de Heren 1 selectie van Draisma Dynamo. Op de velden ernaast start de talententraining. Deze training staat onder leiding van ervaren trainers van Draisma Dynamo. Tevens zijn er steeds 1 of 2 spelers van de selectie van Draisma Dynamo aanwezig. Als je talent genoeg hebt mag je misschien wel eens een gedeelte met de training van Draisma Dynamo meedoen!

En mijn eigen club dan?

Je blijft gewoon bij je eigen club trainen en spelen. Het meetrainen is gewoon een extraatje naast je trainingen en wedstrijden bij je eigen club.

Wat kost het?

Het kost € 8 per training.

Waar kan ik me inschrijven?

Je kunt je inschrijven door het invullen van het inschrijfformulier.

Heb je nog vragen?

Stuur dan een mail naar volleybalacademie@dynamovolleybal.nl.