Nieuw: Heren 1 spelers adopteren een team

Hoe zorg je voor meer betrokkenheid van de leden van SV Dynamo bij Draisma Dynamo Heren 1 en andersom? Je bedenkt gewoon een adoptiesysteem waarbij alle spelers van Draisma Dynamo Heren 1 een team ‘adopteren’ binnen de vereniging! Dit betekent concreet dat een speler van Heren 1 minimaal één maal per maand zijn team opzoekt. Natuurlijk mag dit ook vaker zijn. De speler geeft een training of een aantal specifieke oefeningen, organiseert een teamactiviteit, bezoekt een wedstrijd of vervult de rol van assistent trainer binnen het team. Belangrijk hierbij is dat deze activiteiten leuk zijn, zowel voor het team als voor de speler.

Wat willen we ermee bereiken?

Zoals gezegd is het belangrijkste doel om meer mensen vanuit de vereniging te betrekken bij Heren 1.
De supporter is één van de drijvende krachten achter het volleyballen bij Dynamo. Op een leuke en ludieke manier moet dit adoptiesysteem ervoor zorgen dat spelers van Heren 1 een beter beeld krijgen van de vereniging en andersom, dat de vereniging zich meer betrokken gaat voelen bij Heren 1.

Volle tribunes

De welbekende 7e man is in iedere tak van sport van belang. Vanzelfsprekend ook bij Draisma Dynamo. Met het nieuwe adoptiesysteem hoopt Heren 1 de tribunes tijdens de thuiswedstrijden van Draisma Dynamo Heren 1 voller te krijgen. De betrokkenheid van Heren 1 spelers bij de verschillende teams moet zorgen voor enthousiasme bij de verenigingsleden, die op hun beurt weer vrienden en familie enthousiast kunnen maken om het eerste herenteam aan te moedigen tijdens hun thuiswedstrijden. Kortom: een mooi en vooral leuk initiatief dat voor verbinding zorgt!

De adoptielijst

De adoptielijst ziet er als volgt uit maar is nog onder enig voorbehoud (dat de trainingstijden van een team passen binnen de mogelijkheden van de Heren 1 speler).

• Joost Joosten MB4
  • Stéphane Waldie H12