Meisjes D Open Club door naar de halve finale!

Vandaag was de grote dag, de voorronde Open Club. Voor Meisjes D ging de reis dit jaar naar Houten. In tegenstelling tot het Jongens C team kwamen de meiden van Open Club Meisjes D traag op gang. De eerste twee wedstrijden werden verloren. De eerste tegen Nesselande nog nipt met 25-22 en 25-23 maar in de volgende wedstrijd tegen Zaanstad werd het dieptepunt bereikt: 25-22 en 25-09. Teveel fouten. Op naar de laatste poulewedstrijd tegen RVV. Deze moest met 2-0 worden gewonnen om nog kans te maken op de volgende ronde en een bezoekje aan de MAC. En dat deden ze. De derde poulewedstrijd ging met 25-20 en 25-13 naar onze meiden. De service ging goed, de passes en de smashes ook, en Ilse werd gekroond tot doortikkampioen. De kruisfinale tegen VC Allvo uit Almere was een formaliteit. Acht servicepunten op rij en weer alleen maar goede passes en aanvallen waardoor op 22-14 in de tweede set ook de wissels er nog even in mochten: 25-11 en 25-19. Hoera meiden, goed gedaan!