Jongens C Open Club door naar de halve finale!

Waar we vooraf op een lastige opgave gerekend hadden, bleken onze zeven jongens en vijf meiden weinig problemen te hebben om de andere teams te verslaan. In de eerste wedstrijd tegen Pegasus/Vocasa zorgden we voor een goede start van de dag en hielden we in beide sets de tegenstander onder de tien punten. De eerste set tegen Keistad werd daarna ook ruim gewonnen en dat bleek de aanzet tot de perfecte set: door een mega-serveserie van Brayan en prachtig verdedigend en aanvallend spel van de rest maakten we 25 punten op rij met als ongelofelijk resultaat een 25-0 eindstand. In de winning mood rekenden we vervolgens eenvoudig af met de nummer 2 uit de poule, Twente 05, waarmee we met de eerste plaats in de poule en zes gewonnen sets het maximale resultaat hebben behaald. Na deze mooie dag hebben we ontzettend veel zin om deze lijn in de volgende ronde voort te zetten! Foto's van de voorronde Open Club van Meisjes C en Jongens C staan onder Multimedia > Foto's.