Acht jeugdteams naar de halve finale Open Club

De vier jeugdteams die vandaag in actie kwamen tijdens de voorronde van de Open Club hebben de halve finale bereikt. Jongens C plaatste zich rechtstreeks als poulewinnaar. Meisjes D en C bereikten de halve finale via het winnen van de kruisfinale en Jongens D sprokkelde 2 punten bij elkaar wat genoeg bleek om bij de eerste vier in de poule te eindigen. Jongens A en B en Meisjes A en B waren rechtstreeks geplaatst voor de halve finale. De halve finale vindt plaats op zaterdag 9 februari. Van de verenigingen die met het maximum van acht teams inschreven, slaagden alleen SV Dynamo Apeldoorn en Sliedrecht Sport er in om zich met alle acht teams te plaatsen voor de halve finales. Meer informatie en een overzicht van de halve finalisten op www.volleybal.nl.