Nogmaals Super Saturday

Afgelopen zaterdag 22 december was het weer SSDD (Super Saturday Draisma Dynamo). En wat voor een! Het was een TOP middag en avond. Tussen de wedstrijden door werden de kampioenen bij de mini’s en de jeugd gehuldigd met een mooie medaille en presentje. De sfeer was prima. Er waren pizza’s van Domino’s en als toetje een ijsje van van Swoll. Na de wedstrijd van Heren 1 gingen de voetjes van de vloer, onder muzikale begeleiding van DJ Aron, samen met de verenigingen Protos uit Utrecht en de Kangeroes uit Hardenberg. Jong en oud stond gezamenlijk op de dansvloer. Er werd uitbundig gedanst, gefeest en gelachen. Kortom; een Super SaturDay! De commissie SSDD dankt iedereen voor zijn/haar bijdrage en een speciaal dank je wel gaat uit naar de volgende jeugdige leden, die deze middag en feestavond mede hebben georganiseerd en tot een groot succes hebben gemaakt! Dank je wel, Birgit en Carleijn Maatman, Irie Timmer, Sandra Fokke, Ruben de Vries en Jeffrey van Apeldoorn.