Laatste Super Saturday van 2012 feestelijk uitgeluid

Het was lekker druk in het Omnisport tijdens de laatste Super Saturday van dit jaar. Helaas kon Dames 1 dit keer niet imponeren, Peelpush Dames 1 was drie sets te sterk. Vooral in de tweede set was er sprake van collectief falen aan de Dynamo-zijde van het net: 12-25, 7-25 en 14-25. Een troost was dat Draisma Dynamo Heren 1 wel alle punten wist te pakken tegen Floorever/Reflex, 3-0: 25-22, 25-18 en 25-19. Tussen beide wedstrijden in peuzelden Dynamo fans gezamenlijk meer dan 120 pizza's weg, een record! En rond een uur of tien, na afloop van de wedstrijd van Heren 1, was het feest in het Dynamo Café. Getuige de vele jeugdleden die pas op zondag weer naar huis fietsten was het erg gezellig...