Gerard Hulleman overleden

Woensdag bereikte ons het trieste bericht dat Gerard Hulleman is overleden. Dinsdagavond is Gerard op zijn fiets in botsing gekomen met een auto en later in het ziekenhuis aan zijn verwondingen overleden. Gerard is jarenlang lid geweest van onze vereniging en heeft in verschillende heren teams gespeeld. Ook na zijn actieve lidmaatschap bleef Gerard betrokken bij de vereniging via zijn drie volleyballende dochters. De laatste jaren was Gerard vooral een trouwe supporter bij de wedstrijden van zijn kleinkinderen Carleyn, Birgit, Milan en Tamar. Leden en bestuur van SV Dynamo leven mee met Gerda, Irma en Edwin, Angela en Ernst, Mirjam en de kleinkinderen en wensen hen veel sterkte toe met dit onverwachte verlies van hun vader, schoonvader en opa.