En we sluiten het jaar af met .....een knalfeest in het Dynamo Café

De eerste helft van het seizoen zit er bijna op. Nog één Super Saturday te gaan…… Reden voor een aantal jeugdspelers om a.s. zaterdag een knalfeest te organiseren! Na de wedstrijd van Heren 1, zo rond 22.00 uur, gaan de lichten in het Dynamo Café uit en ze gaan pas weer aan rond de klok van 1.00 uur. Iedereen is welkom en je mag een ook paar vrienden meenemen. Samen met DJ Aaron Post, voormalig DJ van Tapperij den Olifant,  gaan we er een knalfeest van maken met veel leuke mensen. Een feest dat je niet mag missen! Ook kun je tussen de wedstrijden van Dames 1 (16.30 uur) en Heren 1 (20.00 uur) voor slecht 5 euro een pizza eten. Geef je op via de link in het linker rode blokje. Al met al genoeg redenen om a.s. zaterdag naar het Omnisport te komen. Je kunt er ook een leuk afsluitend teamuitje van maken!