20e Internationale Jeugdtoernooi zoekt vrijwilligers

Op 27, 28 en 29 december 2012 is het weer zover, dan organiseert onze vereniging de 20e editie van het Internationale Jeugdtoernooi. Naast onze eigen teams komen er ook weer veel buitenlandse teams en dat levert naast het spelen van veel wedstrijden ook internationale ervaring op. Om dit toernooi tot een succes te maken zijn veel vrijwilligers nodig, denk aan zaalwachten, scheidsrechters, ontbijthulpen en kleedkamercontroleurs. We hebben helaas nog niet voldoende mensen om het toernooi in goede banen te leiden. Als je tijd hebt en de unieke sfeer van het toernooi wilt proeven, meld je dan aan als vrijwilliger en stuur een mailtje naar marion@svdynamo.nl. Zij zorgt er dan voor dat je je in de kerstvakantie niet hoeft te vervelen! Dit geldt trouwens ook voor ouders die tijdens het toernooi naar de verrichtingen van hun kinderen komen kijken. We zijn blij met alle hulp die wordt aangeboden, ook al is het maar voor een klein taakje.