Pietenfeest mini's groot succes

Ook dit jaar is Sinterklaas weer bij de allerjongste volleyballers langsgekomen op het Pietenfeest. Rond 15.00 uur woensdagmiddag zaten alle kinderen vol verwachting te wachten op de Sint. Er kwamen echter maar drie Zwarte Pieten. Zij vertelden dat Sinterklaas later kwam omdat hij de andere Zwarte Pieten opnieuw moest keuren. Het is namelijk erg koud en glad buiten op de daken, dus alle Zwarte Pieten moesten opnieuw Zwarte Pieten examen doen!

De Zwarte Pieten namen de kinderen vervolgens mee naar beneden voor een gekke maar leuke warming-up waarbij de kinderen allerlei Pietenkunstjes leerden! Na deze warming-up was er een hele leuke clinic die werd verzorgd door het voltallige 1e Herenteam van Draisma Dynamo. Na deze clinic was er natuurlijk een groepsfoto en gingen alle kids weer naar boven, naar het Dynamo Café, want ze hadden gehoord dat Sinterklaas met de andere Pieten waren aangekomen!

Met in elke kinderhand een lekker bolletje ijs van ijssalon van Swoll luisterden alle kinderen braaf naar Sinterklaas. Sint riep enkele teams naar voren en de Pieten hadden nog wat leuke spelletjes bedacht. Aan het einde was er voor iedereen een leuk cadeau! Alle vrijwilligers + Heren 1 bedankt voor deze hele leuke middag! Bijna 300 foto's van deze leuke middag zijn te vinden onder Multimedia > Foto's.