Steun SV Dynamo via de VriendenLoterij

SV Dynamo Apeldoorn is sinds 2011 één van de goede doelen van de VriendenLoterij (voorheen Sponsor Bingo loterij). Dit betekent dat als je meespeelt met de VriendenLoterij (of van plan bent dit te gaan doen), je tegelijkertijd onze vereniging kunt helpen aan extra inkomsten. Het enige dat je hiervoor moet doen is bij de VriendenLoterij aangeven dat je met je loten SV Dynamo Apeldoorn wilt steunen. Als er 100 loten meespelen voor SV Dynamo, dan levert ons dit jaarlijks een bedrag van € 7.000 op. Deze extra inkomsten zijn meer dan welkom. Onder 'Lees het hele bericht' staat hoe het werkt.

Er zijn twee mogelijkheden:

1. Je speelt al mee met de VriendenLoterij
Het enige dat je hoeft te doen is bellen naar de klantenservice van de VriendenLoterij 0900 300 1400 (20 cent per minuut). Vraag om de sponsorcode van je lot(en) te veranderen in 310502. Nu speel je vanaf de 1ste van de volgende maand voor SV Dynamo Apeldoorn zonder extra kosten. Zo simpel is het!

2. Je hebt nog geen loten of je wilt extra loten

• Ga naar www.VriendenLoterij.nl
  • Kies bovenin het menu voor Clubs
  • Ga naar Clubzoeker in het linkermenu
  • Vul in bij naam: Sportvereniging Dynamo
  • Vul in bij plaats: Apeldoorn
  • Klik op zoeken
  • Klik bij zoekresultaten op Bekijken
  • Klik op de groene button: speel mee voor sportvereniging Dynamo
  • Vul je persoonlijke gegevens in en bestel de loten voor de VriendenLoterij

Handig om te weten

• De clubcode van SV Dynamo Apeldoorn is 310502.
  • Een lot van de VriendenLoterij kost € 10 per trekking. Er zijn veertien trekkingen per jaar. Per jaar kost 1 lot dus 14 x € 10 = € 140.
  • Vijftig procent van elk lot gaat naar SV Dynamo. Dus één lot dat een jaar meespeelt in de VriendenLoterij levert SV Dynamo € 70 op.
  • Als je een prijs wint, mag je drie vrienden die meespelen in de VriendenLoterij ook blij maken met een prijs. Bij geldprijzen wint je vriend 10 procent van het geldbedrag. In het geval van een auto ontvangt je vriend een kleinere auto.
  • Meer informatie: www.VriendenLoterij.nl