Onze scheidsrechters, onze helden

Britt Hartkamp en Marit Koning floten vrijdag j.l. hun eerste wedstrijd in de promotieklasse. Onder grote publieke belangstelling leidden zij op uitstekende wijze, in onze eigen hal, de ‘beladen’  (= ‘jong’ tegen ‘ouder’) wedstrijd tussen Dynamo Heren 5 en Dynamo Heren 4. Vanaf volgende week fluiten zij wedstrijden in andere hallen in de regio.

Zaterdagochtend lieten spelers van  een aantal jeugdteams van Dynamo  zich van hun beste kant zien als scheidsrechter tijdens de miniochtend in onze hal. Na een korte instructie van Jan Siesling bleken de scheidsrechters en tellers prima in staat om de wedstrijden te leiden. Goed gedaan jongens en meisjes!

Vorig weekend floten Inge en Sandra Fokke hun eerste wedstrijd in de jeugdcompetitie en dit weekend floten Melissa Rouw, Miranda van Dijk en Lisanne Kat hun eerste wedstrijd. Dat ging uitstekend dames!