Super Saturday 10 november 2012

Op Super Saturday 10 november spelen, naast heel veel andere teams van SV Dynamo, ook dames 1 en heren 1 een thuiswedstrijd. Om 16.30 speelt sv Dynamo dames 1 tegen Sliedrecht Sport en om 20.00 speelt Draisma Dynamo heren 1 tegen STV Tilburg.

Tussen beide wedstrijden in wordt er een Kids Corner (voor de jongste jeugd) en een Lounge Room (voor de oudere jeugd) georganiseerd.

Voor de inwendige mens wordt er in het Dynamo Cafe een heerlijk Chinees buffet verzorgd door Kota Radja. Voor € 5,- (t/m 12 jaar) en € 7,50 (13+) kan gebruik gemaakt worden van dit buffet. Je moet je er wel voor opgeven.

Na de wedstrijd van heren 1 wordt er, in samenwerking met de Mitra, een bokbierproeverij georganiseerd. De kosten hiervan bedragen € 7,50 en opgave vooraf is niet nodig.

Alles wordt begeleid door de groep Aisling (Keltisch voor “droom”) die traditionele Ierse muziek ten gehore brengt.

Een geweldige dag, die je niet wilt missen!