oktober 2023

Gratis! Binky Sportdiploma voor kinderen van 4 en 5 jaar

Springen, duiken, vallen, rollen, gooien, schoppen, vangen en klimmen... Lol hebben is het belangrijkst, maar stiekem leren ze ondertussen ook nog eens heel wat belangrijke vaardigheden. Zo hoef jij niet meer bang te zijn als ze weer eens in een boom hangen. En ze maken kennis met allerlei (bal)sporten. Daarna stromen ze direct door naar hun favoriete sport. Zo heb jij elke week een heerlijk moment voor jezelf.

Kijk snel op Binky Sportdiploma.nl

Heren 1 pakt eerste prijs van het seizoen

De tribunes in de Draisma Dynamo Arena stroomden goed vol voor de traditionele seizoensopening tussen de landskampioen en de bekerwinnaar. Naar schatting 1200 toeschouwers, onder wie ook burgemeester Ton Heerts, waren zondagmiddag getuige van hoe Draisma Dynamo Samen Lycurgus in vijf sets de baas bleef en de Supercup terughaalde naar Apeldoorn.

Rabo ClubSupport

Zaterdag j.l. werden wij verrast door Djoeke Rosevink van de Rabobank betreffende een cheque van Rabo ClubSupport. Het bedrag is maar liefst € 1029,17.
Wij zullen dit bedrag besteden deels met verrekening van de hoge energiekosten en deels gaat er naar de Jeugdcommissie.
Namens het bestuur bedanken wij alle leden die op onze vereniging gestemd hebben.

Trainingsrooster herfstvakantie