Een nieuw seizoen, een nieuw wedstrijdshirt (sinds vorig seizoen), een nieuwe website op komst…
Het is tijd voor nieuwe foto’s van onze leden en vrijwilligers! Binnenkort zijn er daarom twee mogelijkheden om een nieuwe foto te laten maken in het Dynamo Café. Kom je ook even langs? Het zou natuurlijk geweldig zijn als je hele team een mooie actuele foto heeft op de website. Verder wordt de foto ook gebruikt voor je digitale spelerspas.
Wanneer?
Zondag 3 september van 10:00 – 12:00 uur
Zaterdag 9 september van 09:00 – 12:00 uur
Voor wie?
Alle Dynamo-leden: mini’s, jeugd, senioren en recreanten
Alle vrijwilligers: bestuur-/commissieleden, trainers, coaches
Wat moet ik aan?
Spelers en speelsters: Nieuwe Dynamo wedstrijdshirt (libero’s donkerblauwe shirt):
Vrijwilligers: naar eigen inzicht
Er zijn eventueel ook shirts aanwezig die gebruikt kunnen worden als je (nog) geen wedstrijdshirt hebt.
Kosten?
Geen.
We hopen jullie allemaal te zien op een van deze dagen!
De zomervakantie is bijna afgelopen en dat is voor SV Dynamo altijd het moment dat het seizoen weer gaat beginnen. Wij zijn al wat eerder begonnen om ervoor te zorgen dat alles geregeld is om weer te kunnen starten. Het grootste gedeelte is wel gelukt, maar we zijn nog op zoek naar trainers.
Dus lijkt het je leuk om training te geven? Neem dan contact met ons op via tc@svdynamo.nl.
Vanaf maandag 21 augustus (CMV vanaf maandag 28 augustus) beginnen we weer met trainen en we hopen dat jullie allemaal staan te trappelen om de zaal weer in te gaan.
Uitbreiding van de structuur
De aandachtige lezers hebben in de titel van dit bericht al een nieuwe term gezien en dat hebben ze goed gezien. We hebben de structuur, van wat voorheen de TC was, wat aangepast. Vanaf begin van dit seizoen gaan we werken met een Werkgroep Technische Zaken (WTZ). Binnen de WTZ zijn er 3 onderdelen:
De Technische Commissie (TC)
Facilitair
Organisatie
De TC is het gedeelte dat zich met alle technische inhoudelijk zaken bezighoudt. Facilitair logischerwijs met facilitaire zaken zoals inhuur zaal, materialen, wedstrijdsecretariaat. Organisatie houdt zich bezig met alle organisatie zaken rondom de teams. De website zal in de komende weken aangepast worden naar deze structuur.
Samenvoegen jeugdcommissie en minicommissie
Bij SV Dynamo hadden we voor onze jeugd altijd 2 commissies; speelde je in een CMV-team dan viel je onder de minicommissie en speelde je in een jeugdteam dan viel je onder de jeugdcommissie. Carleyn Maatman heeft samen met deze commissies de afgelopen maanden gekeken of we dit anders (en beter) kunnen doen. We zijn erg blij dat dit gelukt is.
Vanaf dit seizoen hebben we één jeugdcommissie waar al onze jeugd onder valt!
Over deze samenvoeging is eerder al een mail gestuurd naar de leden met een wat uitgebreidere toelichting.
1e aanspreekpunt voor spelers/speelsters, trainers/coaches en ouders en/of begeleiders
Binnen de WTZ wordt het onderdeel organisatie ingevuld door coördinatoren. De taak van de coördinatoren is 2-ledig:
Ze ondersteunen de TC-leden en zijn sparringpartner van de TC
Maar hun belangrijkste taak; ze zijn voor jullie als leden het 1e aanspreekpunt.
Procedure
Heb je iets waar je binnen je team niet uitkomt (teamzaken bespreek je eerst met je trainer en/of coach), dan neem je contact op met je coördinator. Hij/zij zal je verder helpen. Denk je nu zelf dit is iets voor de TC of voor facilitair, neem dan toch contact op met je coördinator en niet rechtstreeks met de TC of facilitair. De coördinator zorgt ervoor dat je een reactie krijgt.
We zullen vanuit de WTZ erg strak op deze procedure zitten, dat je contact opneemt via de coördinator van je team.
Hieronder een overzicht van de coördinatoren. Jullie zien dat er nog een paar coördinatoren niet ingevuld zijn (we werkten namelijk nog niet overal al met coördinatoren). We zijn als WZT druk bezig deze zo snel mogelijk in te vullen. Lijkt het je leuk om als coördinator de schakel van de leden naar de WTZ te zijn meld je dan bij onze verenigingsmanager Rutger Boerdam via email (tc@svdynamo.nl) of bel of app hem.
Daar waar de coördinatoren nog vacant zijn, geldt dat je contact kan opnemen met Rutger Boerdam. Hij pakt dit op tot deze functies ingevuld zijn.
Coördinatoren Top & Opleidingsteams (te bereiken via tc@svdynamo.nl):
Vanaf het seizoen 2023-2024 zullen de jeugdcommissie en de minicommissie samen gaan als één commissie! Om de samenwerking en de communicatie nog meer te verbeteren zal er vanaf nu één commissie zijn voor de jeugd van SV Dynamo. Dit gaat om alle spelers/speelsters en ouders en/of verzorgers die spelen in de CMV niveaus 2, 3, 4, 5 en 6 en jeugd A, B en C.
De afgelopen tijd is achter de schermen hard gewerkt om alles in goede banen te leiden, maar het zal voor iedereen even een overgangsperiode zijn. We hopen op jullie begrip hiervoor!
Belangrijk: vanaf nu zijn we bereikbaar op het e-mailadres jeugd@svdynamo.nl.
Een nieuwe commissie betekent ook nog een aantal lege plekken binnen de commissie, waarvoor we hard op zoek zijn naar invulling. Dit gaat bijvoorbeeld om de volgende punten:
Communicatie & opstellen nieuwsbrieven
Algemene zaken
Ondersteuning technische zaken binnen de commissie
Ondersteuning in de zaal of de bar tijdens jeugdwedstrijden
Vind je het leuk om iets te betekenen voor de vereniging? Of heb je eerst nog vragen? Neem dan gerust even contact op met één van de huidige commissieleden,
Komende week zullen we iedereen informeren over de start van het nieuwe seizoen, wij hebben hier alweer mega veel zin in en kunnen niet wachten om jullie allemaal weer in Omnisport te zien!
SV Dynamo Jeugd
Arnaud van Essen, Erwin Bouwmeester, Anja Denekamp, Noortje de Boer, Sanne ter Haar, Eric Beekman, Fleur Dubbelhuis, Marit Koning, Kjeld Nouwen en Carleyn Maatman