november 2022

Oranje-VS in Dynamo Café

Meisjes MA1 kampioen

Zaterdag 19-11-2022 kon MA1 kampioen worden in de hoofdklasse als er met 3-1 werd gewonnen van Orion. De meiden hadden na 8 wedstrijden nog geen set weggegeven. Helaas pakte het vandaag iets anders uit. Na 5 sets kwam SV Dynamo wel als winnaar van het veld, maar nog geen Kampioen.
Maandag 21 november was er een inhaal wedstrijd tegen SSS uit Barneveld. I.v.m een aantal blessures in het team deed onze vaste inval kracht Emmy Ter Haar mee. Met veel enthousiasme staat ze altijd voor ons klaar als het met haar eigen wedstrijd uitkomt.

Oranje in Dynamo Café

Vacatures bestuur

De vereniging is op zoek naar 3 nieuwe bestuursleden:

• Operationele Zaken
  • Vrijwilligerszaken
  • Secretaris

Lees meer over de functies in de bijlagen.

Sinterklaasfeest op woensdag 23 november

Ook dit jaar organiseert de Minicommissie weer een activiteit in het kader van Sinterklaas. Op woensdag 23 november van 16.00 uur tot 17.00 uur gaan we met z’n allen lekker springen bij Krazy Kangaroo!

Ga jij ook mee? Geef je dan voor 22 november op.
De kosten bedragen € 5 per kind (incl. ranja, zakje kruidnoten en een verrassing van de Sint). Minileden van SV Dynamo en hun broertjes/zusjes (vanaf 6 jaar) kunnen zich opgeven.

Heb je thuis nog antislip sokken liggen? Trek die dan aan of neem ze mee! Heb je die niet, dan kun je ze ter plekke bij Krazy Kangaroo kopen voor € 3,00 (graag gepast meenemen). Vanwege de Sinterklaasactiviteit komen de reguliere trainingen van de mini’s op woensdag 23 november te vervallen.

Jungle Party zaterdag 12 november

Arjan de Groot erelid Dynamo

Tijdens de algemene ledenvergadering van 20 oktober is Arjan de Groot benoemd tot erelid van SV Dynamo.

Arjan is sinds 1 november 1983 lid van onze vereniging en sinds 1988 actief als trainer/coach van jeugd-, opleiding- en topteams bij Dynamo en de Nevobo.
Als trainer/coach heeft Arjan vier keer het NOJK met een individueel team gewonnen, minstens zo belangrijk is zijn rol als technisch (mede)verantwoordelijke bij alle vijf keer dat Dynamo de Jaap van Kasteel voor beste jeugdopleiding van Nederland won.
Bij zeker vijftig spelers heeft Arjan tijdens hun volleybal carrière een belangrijke rol gespeeld in hun ontwikkeling naar volleyballer op nationaal niveau (1e divisie of hoger). Sommige volleyballer hebben zelfs het nationaal team gehaald.

Opvallend is dat Arjan vaak instapt als het even iets minder gaat of als er een gat op te vullen is. H2 en H3 heeft hij teruggebracht van respectievelijk 3e divisie en promotieklasse naar het niveau waarop zij nu spelen. Arjan is daarnaast (mede)initiatiefnemer van Apeldoorn Beach en samen met Arie Verbeek founder en 15 keer (mede)organisator van het Internationaal Dynamo Jeugdtoernooi.

Halen van je Spelregelbewijs

Bericht van Nevobo
Het seizoen draait weer op volle toeren, en daarmee ook de volleyballers die hun spelregelbewijs halen. Goed om te zien dat iedereen hier zo goed mee bezig is en het de normaalste zaak van de wereld is geworden.

Wij merken echter dat veel volleyballers hun certificaat niet kunnen inzien of downloaden. Dit komt in 99% van de gevallen omdat de volleyballers inloggen op Volleybalmasterz met een ander account dan hun nevobo.nl account of dat hun relatiecode niet gekoppeld is aan hun account. Vandaar dit bericht om hier een extra instructie aan de volleyballers en/of anderen te geven om voordat ze de toets gaan maken of voordat ze inloggen op Volleybalmasterz eerst in te loggen op nevobo.nl/volleybal.nl en in hun persoonlijke informatie te controleren of hun relatiecode is ingevuld.

Hieronder de stappen die mensen moeten zetten.