april 2018

Meisjes n6.5 kampioen!

Meisjes n6.5 werd winterkampioen! Sofie, Isis, Maud en Anouk, van harte gefeliciteerd! Kampioenen met hun kleine, maar hechte team van 4 personen! Serieus spelen ze een stabiel spel met veel plezier. Met als beloning een mooie medaille!

Meisjes n6.3 kampioen!

Zaterdag 21 april was het feest voor de meiden van n6.3! Na een competitie die tot de laatste wedstrijd spannend was, wisten de meiden met hun overtuigende spel de eerste plek te bemachtigen. Top gedaan Judith, Laura, Kim, Marieke en Lisa en gefeliciteerd met deze geweldige prestatie!

Meisjes n5.4 kampioen!

Team n5.4 is afgelopen zaterdag kampioen geworden! De dames kwamen al heel zelfverzekerd de sporthal binnen en hadden er zin in. Het moest wel heel raar lopen... Alledrie de wedstrijden die ze die ochtend moesten spelen, hebben ze gewonnen. Het ging heel lekker: mooie opslagen, leuke ralleys en mooi in drieën. Top gespeeld, meiden! Van harte gefeliciteerd met jullie kampioenschap Romee, Joëlle, Eva, Mara en Carmen!

Meisjes n6.6 kampioen!

Zaterdag 21 april werden de meiden van n6.6 kampioen! Amy Horstink: "Aan het begin van het jaar zei ik tegen de meiden dat ik graag 1 set wilde winnen, omdat ik vorig jaar toen ik begon geen enkele set gewonnen heb. De meiden moesten nu hard lachen, omdat we zoveel sets gewonnen hebben en zelfs kampioen zijn geworden. Ik wil graag Carleyn bedanken omdat ze ons zo goed gecoacht heeft. Ik vond het erg leuk in dit team en hoop dat we nog vaker samen mogen spelen. Ik vond het een super leuk seizoen."

Meisjes n3.2 kampioen!

Zaterdag 21 april werden de meiden van n3.2 kampioen! Ze hebben veel geleerd dit jaar en hebben vooral veel plezier in dit leuke spelletje. Trots op deze kanjers! Van harte gefeliciteerd meiden en coaches Fleur en Noortje! Vlnr: Elise, Tess, Tess, Felien, Rosan, Yfke, Jasmijn.

Dames 6 gepromoveerd naar promotieklasse

Dames 6 speelde vandaag promotiewedstrijden in het Omnisport. De jonge meiden wisten 2 wedstrijden te winnen en promoveren hiermee naar de promotieklasse. Goed gedaan, van harte gefeliciteerd!

Heren 2 verliest 1e promotiewedstrijd naar de topdivisie

Heren 2 speelde woensdagavond de 1e van de 2 promotiewedstrijden naar de topdivisie tegen Inter Rijswijk. Het werd een 1-3 nederlaag. Op woensdag 2 mei om 20.00 volgt de thuiswedstrijd. Dan kan er iets worden rechtgezet. Lees het wedstrijdverslag van trainer/coach Jorg Radstake.

26e Beachvolleybaltoernooi op Bussloo

Op 3 juni vindt het 26e Beachvolleybaltoernooi plaats op Bussloo. Dit jaar in een iets ander jasje, maar met nog steeds dezelfde gezelligheid. De organisatie verwacht ongeveer 110 teams in 6 verschillende niveaus (van recreatief tot 3e-divisie en hoger). Twee speciale gasten dit jaar, Reinder Nummerdor en Michiel van Dorsten. Zij komen een wedstrijdje meespelen met een van de teams! Bovendien gaan zij een beachvolleybal clinic geven. Het toernooi sluit voor het eerst af met een heerlijke barbecue en - ook voor het eerst - de opbrengst gaat naar een goed doel. Dit jaar is dat de Bas van de Goor Foundation. Kijk voor meer informatie en inschrijfformulieren op BusslooBeach en/of Facebook.

Rabobank Clubkas Campagne levert mooi bedrag op

Vanavond was de uitreiking van de cheques van de Rabobank clubkas campagne in schouwburg Orpheus. Namens SV Dynamo mocht Marc van Tongeren samen met 120 vertegenwoordigers van andere verenigingen plaatsnemen op het podium van de Rabobank zaal zelf. Na een muzikaal optreden van Cadanza uit Twello, een praatje van de bestuursvoorzitter van de Rabobank en een leuke lezing over media van cabaretier Sylvester Zwaneveld werden de cheques uitgereikt. We eindigden net niet in de top 10, maar met het gewonnen bedrag van € 1.520,48 kunnen we mooie spullen kopen om het Dynamo Café ook voor de jeugd een thuis te laten worden. Stemmers bedankt, elke door jullie uitgebrachte stem was € 6,88 waard voor de vereniging!

Nationaal beachtoernooi op 5 mei

Op zaterdag 5 mei organiseert STAM/Switch '87 in samenwerking met de Nevobo een nationaal beachtoernooi voor Dames 3e Divisie op Sportpark De Hove in Millingen a/d Rijn in het kader van de Nationale Beachcompetitie. Het is ook mogelijk om in te schrijven als je in een lagere (zaal)competitieklasse speelt.  Inschrijven kan uitsluitend via de Nevobosite www.zelfbeachen.nl tot en met 30 april 12.00 uur. Het programma is als volgt:

- Tijdstip uiterlijk aanmelden op 5 mei: 08.30 uur
- Tijdstip start toernooi: 09.00 uur