februari 2015

Teamuitje JC1: klimmen, kanen en klappen

Jip van JC1: zondag 1 februari hadden we een teamuitje met jongens C1. Samen op pad richting Zwolle voor een vol programma: klimmen, kanen en klappen. We zijn gestart met klimmen op een klimmuur. Ik vond het teamuitje erg leuk, het klimmen was best spannend, dus ik ben blij dat ik de top heb gehaald. Daarna bij de MacDonald’s eten, dat was natuurlijk erg lekker en gezellig! Daarna klappen voor de Heren 1, het was erg leuk om naar te kijken. Jammer genoeg hebben ze niet gewonnen. In elk geval, ik zal dit wel nog een keertje willen doen! Kijk onder 'lees het hele bericht' voor de leuke foto's!

Super Saturday op zaterdag 28 februari

Op zaterdag 28 februari is het weer Super Saturday! Zowel Dames 1, Heren 1 als Heren 2 spelen dan een thuiswedstrijd. De toegang tot de wedstrijden van Dames 1 en Heren 2 is gratis. Voor de wedstrijden van Heren 1 betalen volwassenen € 5, jeugd t/m 16 jaar € 2,50. Leden hebben gratis toegang. Ieder Dynamo-lid dat een introducé meeneemt bij een Heren 1 wedstrijd ontvangt twee gratis consumptiemunten voor het Dynamo Café, kijk voor meer informatie onder 'lees het hele bericht'. Tussen de wedstrijden door kun je een hapje eten in het Dynamo Café. Op het menu staan pizza’s van Domino’s pizza. Je kunt kiezen uit Extravaganzza, Pepperoni, Margaritha, BBQ mixed-grill, Shoarma en Veggi met ijs van van Swoll toe. Kosten: € 5,00, contant te betalen. Je kunt je tot en met vrijdag 28 februari 15.00 uur aanmelden voor het eten.

Microsponsoring

Vanuit de gedachte dat veel kleine bedragen samen één grote maken, is SV Dynamo een proef gestart met microsponsoring. Microsponsoring is een kortlopende actie om geld in te zamelen voor een concreet doel. Indien het bedrag niet binnen een bepaalde tijd bij elkaar is gehaald, dan gaat het project niet door en betalen de microsponsors niets. Het eerste doel is de aanschaf van medailles voor alle mini- en jeugdspelers.

Het zou mooi zijn als zij allemaal (350) aan het einde van het seizoen 2014/2015 een medaille ontvangen als blijvende herinnering dat ze mee hebben gedaan aan de competitie. Het streefbedrag van deze actie is € 500. De einddatum is 31 maart 2015 om 23.30 uur. Je kunt de actie al steunen vanaf een donatie van 1 euro. Het innen van de bedragen gaat via persoonlijke weg. Meedoen kan heel eenvoudig, klik hier en help mee onze jeugd te verrassen met een blijvende herinnering aan hun volleybaltijd bij SV Dynamo.

Minikamp SV Dynamo 2015 zoekt sponsoren

Al jaren is ons minikamp een groot succes. Dit blijkt elk jaar ook uit het grote aantal deelnemers. In juni 2015 is het weer zo ver. We gaan dan gezellig een lang weekend met zo’n 80 mini’s op minikamp. Om ons kamp mogelijk te maken, hebben we geld nodig voor de aanschaf van allerlei materialen en het betalen van de accommodatie. Uiteraard moet er ook voor drie dagen boodschappen ingeslagen worden. Om de bijdrage voor de kinderen zo laag mogelijk te houden, zoeken we sponsoren. Wilt u een bijdrage leveren aan het minikamp? Stuurt u dan een mailtje naar minikamp@svdynamo.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op en de dank van de mini’s is groot!

Minikamp: vrijdag 12 t/m zondag 14 juni

De voorbereidingen voor het minikamp zijn in volle gang! Het wordt weer een weekend vol met leuke activiteiten, korte nachten en veel gezelligheid. Het kamp is dit jaar van vrijdag 12 juni t/m zondag 14 juni en we gaan weer naar........'De Wildwal' in Lunteren! Het minikamp is voor alle mini’s en jeugdleden die geboren zijn na 1 oktober 2002. Aanmelden kan vanaf 2 maart a.s. via de website, dus houd deze goed in de gaten (de link komt in een van de rode blokken rechtsboven op de homepage). De organisatie hoopt dat je mee gaat met dit onvergetelijke weekend en is nog druk op zoek naar sponsors om de kosten voor alle kinderen zo laag mogelijk te houden. Meer weten? Lees dan op welke manieren u het minikamp kunt sponsoren.

Inloopspreekuur fysiotherapie verplaatst van Omnisport naar de Linie

Het inloopspreekuur voor fysiotherapie is met ingang van februari 2015 verplaatst van het Omnisport naar de praktijk aan de Linie (Linie 624). Elk lid van SV Dynamo kan op vrijdag van 17.15 - 18.00 uur bij Anja Dijk van FysioNU terecht voor een eerste diagnose, advies, second opinion of informatie over een blessure. Het is wel handig om van te voren even te bellen met Anja. Kijk voor meer informatie onder Dynamo > voor leden > Fysiotherapie.

Meisjes D en Jongens D bereiken de finale van de Open Club

Vandaag hebben twee jeugdteams zich weten te plaatsen voor de finale van het Nederlands Jeugdkampioenschap (NOJK) op zaterdag 14 maart: Meisjes D en Jongens D. Meisjes A en Meisjes B verloren allebei de kruisfinale met 2-0. Jongens A haalde de kruisfinale niet, Jongens B wel. Zij sleepten er nog een derde set uit maar verloren deze nipt met 15-13. Meisjes D versloeg in de Alternohal het thuisspelende Meisjes D team van Alterno met 2-0. Jongens D had drie setjes nodig om de kruisfinale te winnen. Hulde, goed gedaan, op naar 14 maart! De NOJK finales op 14 maart worden gespeeld in:

• A teams : Topsporthal, Doetinchem
  • B teams : Hamalandhal, Lichtenvoorde
  • C teams : Jan Massinkhal, Nijmegen
  • D teams : Arcussporthal, Wijchen

Zondag 15 februari thuiswedstrijd Dames 1 - Brainconsultant/Donitas Dames 1

Op zondag 15 februari speelt Dames 1 een thuiswedstrijd tegen Brainconsultant/Donitas Dames 1. De wedstrijd begint om 14.00 uur. Toegang gratis.

Woensdag 11 februari thuiswedstrijd Heren 1 - Rivo Rijssen

Woensdag 11 februari speelt Heren 1 de inhaalwedstrijd tegen Rivo Rijssen. De wedstrijd begint om 20.00 uur in het Omnisport.

Zaterdag 7 februari thuiswedstrijd Heren 1 - ARBO Rotterdam/Fusion

Morgenavond, 7 februari,  speelt Heren 1 om 20.00 uur een thuiswedstrijd tegen ARBO Rotterdam/Fusion.