januari 2015

Wedstrijdprogramma's halve finale Open Club

De wedstrijdprogramma’s voor de halve finale van de Open Club (NOJK) op zaterdag 7 februari zijn:
Wedstrijdprogramma Jongens A in de Meerwaarde in Barneveld
Wedstrijdprogramma Jongens B in Oostgaarde Capelle ad IJssel
Wedstrijdprogramma J-cmv in de Alternohal in Apeldoorn
Wedstrijdprogramma Meisjes A in de Zebra in Gouda
Wedstrijdprogramma Meisjes B in de Bhoele in Eerbeek
Wedstrijdprogramma M-cmv in de Alternohal in Apeldoorn

Werkzaamheden Laan van Erica van 26 januari t/m 6 maart

Van 26 januari t/m 6 maart vinden er wegwerkzaamheden plaats aan de Laan van Erica en de Zutphensestraat. Het lijkt erop dat we hier geen hinder van ondervinden. De werkzaamheden in het kort volgens wegenbouwer BAM:

Heren 12 geeft het niet kado

Afgelopen vrijdag speelde Heren 12 thuis tegen de nummer 2: Bruvoc Heren 3. Altijd lastig dat Bruvoc maar Heren 12 had weinig te verliezen. Met de laatste pass trainingen nog vers in het achterhoofd werden de eerste 2 sets nog verloren met 15 en 14. Daarna kwam de ommekeer. Lees het wedstrijdverslag.

A.s. zaterdag 31 januari pasfoto's en verkoop t-shirts in het Dynamo Café

A.s. zaterdag 31 januari kunnen jeugdleden weer een nieuw inspeelshirt kopen (grijs met fluoriserend roze bedrukking). Ook worden de toernooishirts (in M, L, XL en XXL) verkocht van het 22e Cofely Internationaal Jeugdtoernooi van 2014 (lime met kobalt blauw) en eerdere jaren (rood, wit, blauw). De nieuwste shirts (grijs inspeelshirt en lime jeugdtoernooishirt) kosten 5 euro per stuk, de oudere kun je voor minder geld op de kop tikken. Graag contant betalen. De verkoop is van 10.00 tot 11.00 uur in het Dynamo Café. Wees er snel bij, op is op! Ook kun je tussen 10.00 tot 12.00 uur een pasfoto laten maken voor de website of je spelerspas. Of het nu voor de website is of voor je spelerspas, het laten maken van een pasfoto is gratis. Als je een foto moet laten maken voor een spelerspas, dan krijg je hierover een mailtje. Kleding: spelers in wedstrijdshirt en coaches en trainers graag in sportkleding. Voor vrijwilligers gelden geen kledingvoorschriften.

Trappenhuis afgesloten in Omnisport

In verband met een renovatie is deze week een trappenhuis in het Omnisport gesloten. Het gaat om de trap vanaf het Omnisport Café naar de kleedkamers. De verwachting is dat we de trap vrijdag 30 januari weer kunnen gebruiken. In de tussentijd is de deur vanaf de grote entreehal naar de kleedkamers open. Dat scheelt heel veel trappen lopen.....

A.s. zaterdag thuiswedstrijd Heren 1 tegen SkyLift/SSS

A.s. zaterdag 24 januari speelt Draisma Dynamo Heren 1 om 20.00 uur thuis tegen SkyLift/SSS.

A.s. zaterdag verkoop nieuwe inspeelshirts in het Dynamo Café

A.s. zaterdag 31 januari kunnen jeugdleden weer een nieuw inspeelshirt kopen. De shirts zijn grijs met fluoriserend roze bedrukking en kosten 5 euro per stuk. Graag contant betalen. De verkoop is van 10.00 tot 11.00 uur in het Dynamo Café. Wees er snel bij, op is op!

Meisjes C6 boekt tweede 4-0 overwinning op rij

Meisjes C6 speelde afgelopen zaterdag de eerste uitwedstrijd van de tweede competitiehelft tegen Blok MC2 uit Vaassen. Het werd de tweede 4-0 overwinning op rij, lees het wedstrijdverslag.

Jongens N4.2 trapt het seizoen puntloos maar met veel plezier af

Afgelopen weekend waren er weer minicompetitiewedstrijden. Het nieuwe team N4.2 bleef helaas puntloos maar de inzet en het plezier waren groot. Lees het wedstrijdverslag.

Heren 12 houdt concentratie niet lang genoeg vast

Heren 12 ging afgelopen weekend goed uit de startblokken tegen Heren 3 van BSV: 2-0 voor. Helaas kon de concentratie niet de volle vier sets worden vastgehouden. Hoe dat afliep, kun je lezen in het wedstrijdverslag.