augustus 2014

Nieuwe trainingsschema gepubliceerd

Het trainingsschema voor het nieuwe seizoen staat op de site. De trainingen beginnen weer op maandag 2 september voor de jeugd en recreanten. De senioren kunnen vanaf maandag 25 augustus weer trainen omdat er vanaf begin september wedstrijden staan gepland. De trainingen van de mini's starten op maandag 8 september. Het trainingsschema van een team vind je op de teampagina via het menu (bijv. Teams - Mini's - N61). Een overzicht van alle trainingen staat onder Teams->Trainingrooster. Handig: je kunt nu een catgorie aanvinken voor een helder overzicht.

Exclusieve koopavond Intersport Jonker met 20% korting voor leden van SV Dynamo Apeldoorn

Op dinsdag 2 september is er een speciale koopavond bij Intersport Jonker exclusief voor leden van SV Dynamo! Op deze speciale koopavond (19.00-21.00 uur) krijg je 20% korting op het gehele assortiment*. Dit alles onder het genot van een hapje en een drankje. *De korting is niet geldig op sale artikelen, wedstrijdshirts en kadobonnen.