augustus 2013

Zaterdag 7 september: pasfoto's voor spelerspas of website

Heb je een foto nodig voor je spelerspas of staat er nog geen foto van jou op de website? Of geen mooie foto? Zaterdag 7 september van 11.00 tot 12.00 uur is er in het Dynamo Café weer een mogelijkheid om een pasfoto te laten maken. Het laten maken van een foto voor de website (in je wedstrijdshirt) is gratis. Laat je een digitale pasfoto maken voor een (nieuwe) spelerspas dan betaal je € 2,50 administratie- en verwerkingskosten. Neem dit geld gelijk mee. Als je een foto moet laten maken voor een spelerspas, dan krijg je hierover een mail. Kleding: spelers in wedstrijdshirt en coaches en trainers graag in sportkleding. Voor vrijwilligers gelden geen kledingvoorschriften.

Exclusieve koopavond Intersport Jonker met 20% korting

Op dinsdag 3 september is er een speciale koopavond bij Intersport Jonker exclusief voor leden van SV Dynamo! Op deze speciale koopavond (19.00-21.00 uur) krijg je 20% korting op het gehele assortiment*. Dit alles onder het genot van een hapje en een drankje. * Niet geldig op sale artikelen, clubshirts en kadobonnen.

Voorlopige wedstrijdprogramma seizoen 2013 - 2014 bekend

Het voorlopige wedstrijdprogramma voor het seizoen 2013-2014 staat op de Nevobo site. Het programma is op 1 september 2013 definitief. Wil je iets wijzigen in de uitwedstrijden dan kan dit alleen in overleg met het wedstrijdsecretariaat (mail naar wedstrijdsecretariaat@svdynamo.nl). Houd er rekening mee dat dit wedstrijdprogramma tot 1 september (maar ook daarna!) nog kan wijzigen zodat je niet voor een dichte sporthal komt te staan.

Trainingstijden nieuwe seizoen

De trainingen beginnen weer op maandag 2 september voor de jeugd, recreanten en senioren en op 9 september voor de mini's. Het trainingsschema van een team vind je op de teampagina via het menu (bijv. Teams - Mini's - N61'). Een overzicht van alle trainingen staat onder 'Teams->Trainingrooster'.