juli 2013

13 en 14 september: startweekend nieuwe seizoen

Vrijdagavond 13 september vindt de teampresentatie plaats van Heren 1 en Dames 1 in het Omnisport. Iedereen is hierbij van harte welkom! Op zaterdag 14 september staan clinics aan de mini's en de jeugd, voorlichtingsbijeenkomsten aan ouders en coaches, een jeugdtoernooi voor de C-, B- en A-jeugd en het uitreiken van de ballentassen en spelerspassen aan de jeugdcoaches (vlak voor het jeugdtoernooi) op het programma. Ook is er (nog onder voorbehoud) gelegenheid een pasfoto te maken voor spelerspas of website. Het evenement wordt georganiseerd als voorbereiding op het nieuwe seizoen. Het volledige programma wordt later bekend gemaakt.

Inloopspreekuur fysiotherapie gaat met vakantie

Het inloopspreekuur van Anja Dijk van FysioNU komt wegens de vakantie te vervallen. Heb je vragen dan kun je Anja bereiken op 06 26 46 59 65 of via het nummer van de praktijk, 055 522 55 53. Er kan in de vakantie wel een afspraak gepland worden. Vrijdag 23 augustus start Anja weer met het inloopspreekuur, elke vrijdag van 17.15 - 18.00 uur in het Omnisport. Elk lid van SV Dynamo kan bij Anja Dijk terecht voor een eerste diagnose, advies, second opinion of informatie over een blessure. Zie voor meer informatie Dynamo > Voor leden > Fysiotherapie.