juli 2012

Nieuw wedstrijdshirt bestellen of ophalen

Leden die tijdens de pasweek een nieuw wedstrijdshirt hebben besteld bij Intersport Jonker kunnen het bestelde shirt ophalen tijdens de 'ophaalweek' van maandag 27 augustus tot en met zondag 2 september. Heb je nog geen nieuw wedstrijdshirt gepast en besteld? Doe dat dan tijdens deze ophaalweek. Er zijn dan voldoende wedstrijdshirts beschikbaar in alle maten om te passen. Een week later kun je dan je shirt met logo en rugnummer ophalen. Intersport beschikt over een lijst met rugnummers voor alle jeugdleden, de nummers staan ook op de site bij de teams. Een nieuw wedstrijdshirt inclusief nummer en clublogo kost € 29.95. Op woensdag 29 augustus van 19.00 tot 21.00 uur is er een speciale koopavond voor SV Dynamo leden. Op deze koopavond kunnen leden profiteren van 20 procent korting op de gehele collectie (niet op sale artikelen en het wedstrijdshirt).

Kick-off seizoen 2012 - 2013 op 14 en 15 september

De kick-off van het seizoen 2012 - 2013 vindt plaats op vrijdag 14 en zaterdag 15 september. Het exacte programma is nog niet bekend maar tijdens dit weekend presenteren Heren 1 en Dames 1 zich aan het publiek en de pers en geven een aantal spelers van Heren 1 en Dames 1 een clinic aan de mini's.

Met korting naar klassieke muziek in Orpheus

De Internationale Stichting Masterclass Apeldoorn waardeert vrijwilligers met een flinke korting voor het concert op dinsdag 28 en woensdag 29 augustus 2012 om 20.00 uur in Orpheus. De kaartjes kosten voor vrijwilligers en een introducé slechts 5 euro p.p. (normaal 12 euro p.p).
U kunt vanaf dinsdag 14 augustus tot en met woensdag 29 augustus kaartjes kopen aan de kassa van Orpheus. Meer informatie via het Verenigingsburo.

Ophalen nieuwe wedstrijdshirts

Jeugd- en seniorenleden die voor het komende seizoen een nieuw wedstrijdshirt hebben besteld bij Intersport Jonker kunnen het bestelde shirt ophalen van maandag 27 augustus tot en met zondag 2 september. Heb je nog geen nieuw wedstrijdshirt gepast en besteld? Doe dat dan tijdens deze ophaalweek. Er zijn dan voldoende wedstrijdshirts beschikbaar in alle maten om te passen. Een week later kun je dan je shirt met logo en rugnummer ophalen. Intersport beschikt over een lijst met rugnummers voor alle jeugdleden, de nummers staan ook op de site bij de teams. Een nieuw wedstrijdshirt inclusief nummer en clublogo kost € 29.95. Op woensdag 29 augustus van 19.00 tot 21.00 uur is er een speciale koopavond voor SV Dynamo leden. Op deze koopavond kunnen leden profiteren van 20 procent korting op de gehele collectie (niet op sale artikelen en het wedstrijdshirt).

Zondag 29 juli kids clinic op de beachvelden van Dynamo Beach Apeldoorn

Tijdens het 1e divisie beachvolleybaltoernooi op zondag 29 juli kunnen kinderen van 6 tot 12 jaar van 15.00 tot 17.00 uur kennismaken met beachvolleybal op de beachvelden van Dynamo Beach Apeldoorn (Omnisport Outdoor). De kinderen gaan samen met twee ervaren beachvolleyballers allerlei spelletjes doen en ontdekken hoe leuk deze sport is. Deelname aan de clinic is gratis.

Zondag 29 juli kids clinic op de beachvelden van Dynamo Beach Apeldoorn

28 en 29 juli 1e divisie beachvolleybaltoernooi bij Dynamo Beach Apeldoorn

Op zaterdag 28 en zondag 29 juli vindt het Nevobo 1e divisie beachvolleybaltoernooi plaats op de beachvelden van Dynamo Beach Apeldoorn (Omnisport Outdoor). Publiek is van harte  welkom om te komen kijken naar de prestaties van Nederlandse teams die strijden om een plek tijdens het Nederlands Kampioenschap. De wedstrijden starten om 09.00 uur en de finale is rond 17.00 uur. Toegang is gratis.

28 en 29 juli 1e divisie beachvolleybaltoernooi bij Dynamo Beach Apeldoorn