juli 2011

Koopavond Intersport Jonker 24 augustus

Speciale koopavond exclusief voor leden van SV Dynamo!

Op deze speciale koopavond (19.00-21.00 uur) ontvangt u 15% korting op het gehele assortiment*. Dit alles onder het genot van een hapje en een drankje.
* Niet geldig op sale artikelen en op het verenigingsshirt.

Mark Koldenhof overleden

Ons bereikte het droevige bericht dat Mark op 30 juni is overleden. Mark was een enthousiaste speler van de heren recreantengroep. Vanwege zijn ziekte kon hij de trainingen al geruime tijd niet meer meemaken. Wel toonde hij in die periode altijd een warme belangstelling in het wel en wee van onze groep. Wij realiseren ons dat het afscheid nu definitief is. Wij missen in hem een vrolijk en sportief groepslid.

Onze gedachten gaan uit naar zijn vrouw en zoontje en verdere familie en wij wensen hen veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Bent u vrijwilliger en houdt u van klassieke muziek?

De Internationale Stichting Masterclass Apeldoorn waardeert vrijwilligers met een flinke korting voor het concert op vrijdag 26 augustus 2011 om 20.00 uur in de Wegenerzaal van Orpheus. De kaartjes kosten voor vrijwilligers en een introducé slechts 5 euro p.p. (normaal 12 euro p.p).